برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان 
برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان 

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان 

محمد مهدوی گفت:کانون معین شهید کریمی افشار در نظر دارد با حمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد، مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان را برگزار کند.
شناسه خبر : 1044874 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۲

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: کانون معین شهید کریمی افشار متشکل از قریب ۲۳ کانون فرهنگی هنری است که در سطح مساجد شهرستان عنبرآباد فعالیت می کنند.


مدیر کانون معین شهید کریمی افشار عنبرآباد اجرای برنامه های فرهنگی را در اولویت فعالیت های این کانون معین برشمرد و افزود: این کانون معین در نظر دارد با حمایت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان را برگزار کند.


وی بیان کرد: به همین منظور علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست کتاب سه دقیقه در قیامت را تهیه و مطالعه کنند.


مهدوی ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد نسبت به تهیه این کتاب اقدام کنند.


مدیر کانون معین شهید کریمی افشار عنبرآباد اظهار کرد: به نفرات برتر کمک هزینه سفر به کربلای معلی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگری اهدا می شود.


وی ابراز کرد: سعی داریم مسابقه بزرگ کتابخوانی سه دقیقه در قیامت را به صورت حضوری برگزار کنیم اما با توجه به شرایط موجود احتمال برگزاری مجازی آن بسیار زیاد است.



مهدوی در خاتمه عنوان کرد: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه فرهنگ مطالعه کتاب های حوزه دین و مذهب برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586